Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa
- księga uczniów
- księga arkuszy ocen
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (z późn. zm.)
- lokalna baza danych systemu informacji oświatowej (raporty zbiorcze)
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011r. o systemie informacji oświatowej
- deklaracje uczniów i absolwentów przystępujących do egzaminu maturalnego
- deklaracje uczniów i absolwentów przystępujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
Podstawa prawna:
Przepisy Rozdziału 5 i 6 rozporządzenia z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (z późn. zm.)
- rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych
- rejestr wydanych świadectw maturalnych
- rejestr wydanych dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
- rejestr wydanych zaświadczeń
Podstawa prawna:
§ 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
W składnicy akt przechowywane są następujące dokumenty:
- akta osobowe pracowników
- katalogi klasyfikacyjne
- protokoły egzaminów kwalifikacyjnych
- arkusze ocen
- dzienniki zajęć obowiązkowych pozalekcyjnych
- protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami
- protokoły Komitetu Rodzicielskiego i Rady Rodziców
- dokumentacja księgowa
Składnica akt znajduje się w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 1, w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki. Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 20-11-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 415