Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. rtm. Witolda Pileckiego w Piotrkowie Trybunalskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zsp1piotrkow.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W zakładce „Sprawozdania finansowe" umieszczono pliki niedostępne cyfrowo w rozumieniu ustawy z dn. 04.04.2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Zostały wygenerowane przez specjalistyczny program dla księgowości, który nie daje możliwości tworzenia plików dostępnych cyfrowo. Brak możliwości skonfigurowania formy dokumentu wyjściowego. Ponadto zawiera kilka dokumentów, które są skanami dokumentów z pieczątkami. Skontaktuj się z nami i wskaż sposób alternatywnego dostępu do tych dokumentów, jeśli tego potrzebujesz.
  • W zakładce „Oferty pracy" znajdują się dokumenty, które posiadają błędy dostępności m.in.: nieprawidłowa struktura nagłówkowa, niewłaściwa czcionka, część tekstu pisana wersalikami, nie cały tekst pisany jest od lewej. Jeśli potrzebujesz dostępu do dokumentów, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie jak powinniśmy je udostępnić.
  • „Lista podręczników" w zakładce „Zestaw programów i podręczników" zamieszczona jest w formie tabeli, która posiada błędy dostępności. Skontaktuj się z nami i wskaż sposób alternatywnego dostępu do tego dokumentu, jeśli tego potrzebujesz.
  • „Kalendarz roku szkolnego" w zakładce „Plan pracy" zamieszczony jest w formie tabeli, która posiada błędy dostępności. Skontaktuj się z nami i wskaż sposób alternatywnego dostępu do tego dokumentu, jeśli tego potrzebujesz.
  • Dokumentacja przetargowa, dokumentacja związana z zamówieniami publicznymi zamieszczona w zakładce „Zamówienia publiczne" może nie spełniać wymogów dostępności cyfrowej – niewłaściwa struktura dokumentu, zawiera dokumenty które są skanami dokumentów z pieczątkami. Skontaktuj się z nami i wskaż sposób alternatywnego dostępu do tych dokumentów, jeśli tego potrzebujesz.
  • „Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych" w zakładce „Informacje dla sygnalistów" posiada błędy dostępności. Skontaktuj się z nami i wskaż sposób alternatywnego dostępu do tego dokumentu, jeśli tego potrzebujesz.

Treści nieobjęte przepisami

  • W zakładce „Zapewnianie dostępności – Raporty" znajdują się raporty o stanie zapewniania dostępności podmiotu. Zostały one wytworzone przez inny podmiot niż placówka, która nie ma wpływu na formę tych dokumentów. Jeśli potrzebujesz dostępu do tych dokumentów, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie jak powinniśmy go udostępnić.
  • Protokoły z kontroli w zakładce „Kontrole" oraz Oświadczenia o stanie kontroli zarządczej w zakładce „Kontrola zarządcza" opublikowano na stronie przed 23 września 2018 r., nie są dostępne cyfrowo. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej [.docx, 8.91 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Sebastian Wojtaś lub Michał Szczepański

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Sebastian Wojtaś - Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. rtm. Witolda Pileckiego w Piotrkowie Trybunalskim,
  • adres: ul. Roosevelta 1,  97-300 Piotrków Trybunalski,
  • e-mail: zsp1@zsp1.piotrkow.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych

Dostępność architektoniczna

Budynek główny szkoły mieści się przy ulicy Roosevelta 1 w Piotrkowie Trybunalskim. 

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Roosevelta. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Ponadto są jeszcze wejścia od strony parkingu szkolnego, boiska ul. Próchnika – dostępne dla uczniów i pracowników szkoły.

Dzwonek umieszczony jest po lewej stronie drzwi na wysokości 1,3 m.

Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.W budynku na każdym poziomie (parter i 2 piętra) znajduje się korytarz. Na jego początku  znajduje się klatka schodowa. Budynek nie posiada wind.

W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych.

Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów osobowych z wyznaczeniem miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Powinna posiadać certyfikat psa asystującego i zaświadczenie o szczepieniu, by móc je okazać. Pies asystujący powinien posiadać odpowiednią uprząż z napisem „pies asystujący". Należy pamiętać, że za psa asystującego, przewodnika i wszelkie wyrządzone szkody na terenie placówki odpowiedzialność ponosi właściciel.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://zsp1piotrkow.bip.wikom.pl/strona/raporty